امام جمعه ابرکوه در جمع خانواده کمیته امداد:

توفیق خدمتگزاری نصیب هر کسی نمی شود.

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: امام جمعه ابرکوه امشب و در دیدار با رئیس و کارکنان و جمعی از مددجویان ابرکوه برای زحمتکشان کمیته ا مداد که توفیق خدمتگزاری نصیب آنها شده است آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: این توفیق نصیب هرکسی نمی شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: انقلاب با همت اقشار معمولی جامعه و نه مرفهان بی درد به ثمر رسید و بررسی 8 سال دفاع مقدس نیز نشان می دهد که این قشر، بیشترین شهید، جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب نموده اند.

حسینی یادآور شد: امروز نیز در تمامی عرصه ها و با توجه به تمام مشکلاتی که این قشر در عرصه های مختلف در پیش رو دارند، از وفادارترین ها به نظام اسلامی بوده اند که حضور پرشور آنان در راهپیمائی 22 بهمن امسال نیز موید همین مطلب است.

وی علت این وفاداری را از خود دانستن انقلاب ذکر نمود و یکی از علت های تأکید امام راحل و قرار دادن خدمت به مستضعفین در رأس خدمت ها را، نیز همین مسئله ذکر نمود.

امام جمعه ابرکوه با تقدیر از نقش ارزنده کمیته امداد در رفع محرومیت در کشور، یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان پایه گذار این نهاد را گرامی داشت.

حسینی انتظار از کمیته امداد را ایجاد زمینه های خودکفائی مددجویان و خروج آنان از دائره افراد پوشش ذکر نمود و با یادآوری این مسئله که این مطلب جزء سیاست های کمیته امداد نیز می باشد، از مددجویان نیز خواست با تلاش های این نهاد مقدس که با امکانات محدود خود به خدمت رسانی مشغول است همراه شده و مدد کار آنان باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ابرکوه نیز در این دیدار ضمن تشکر از نگاه ویژه امام جمعه شهرستان به کمیته امداد، تمامی تلاش پرسنل خدوم این نهاد را یاری رساندن به مستضعفین به عنوان صاحبان اصلی انقلاب ذکر نمود.

حسن غلام پور افزود: هفته نیکوکاری زمینه ساز متوجه ساختن هر چه بیشتر مردم به فعالیت های کمیته امداد است و کمیته امداد به عنوان دومین نهاد که در جمهوری اسلامی و در 14 اسفند 1357 و به فرمان امام راحل شروع به کار کرد، تمامی تلاش خود را در اجرای سیاست های تعیین شده در راستای کمک به محرومیت زدائی به کار خواهد بست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا